Zon en de aarde... Uitklappen

Zon en de aarde...

44674

Nieuw

De tekst op de achterkant van het kaartje:

Op de voorzijde zie je een foto van de zon, door de N.A.S.A gemaakt. Bij het pijltje zie je de aarde. Weet je dat de aarde een miljoen keer in de zon past? Wau

Meer details

€ 0,40

incl. BTW - 21%

Niet op Voorraad - Bezorging: 2 tot 4 dagen

Meer informatie

De tekst op de achterkant van het kaartje: Op de voorzijde zie je een foto van de zon, door de N.A.S.A gemaakt. Bij het pijltje zie je de aarde. Weet je dat de aarde een miljoen keer in de zon past? Wauw, wie heeft dat ooit zo kunnen maken? Dan hebben we het nog niet eens over alle zonnestelsels. Degene die dat gemaakt heeft moet zeker nog veel groter zijn. Vreemd is het dus eigenlijk niet dat je God nog nooit gezien hebt. Je kunt wel als je om je heen kijkt de dingen zien die Hij gemaakt heeft. In de bijbel staat namelijk dat Hij de Maker van hemel en aarde is. Er komt een dag dat je Hem wél te zien krijgt. Dat kan vandaag zijn, volgende week of nog jaren duren. In ieder geval op de dag dat je sterft, of als Zijn Zoon, Jezus Christus, terug komt. Dan kom je voor Zijn troon en wordt jouw leven door de Rechtvaardige beoordeeld. Hetgene waar Hij op die dag naar kijkt is of je je fouten (hoe klein ook) aan Hem verteld hebt en of jij Jezus Christus, zijn Zoon hebt aangenomen in je leven. Jezus is namelijk de enige weg naar God. Niemand bij God komen dan door Hem. Gods rechtvaardige besluit zal die dag bepalen of je voor eeuwig naar de hemel of de hel zult gaan. Als jij niet zeker weet dat je goed zit en wel de eewugheid bij Hem wilt zijn spreek dan het onderstaande gebed uit "God, U zegt dat U van mij houdt. Ik wil U graag leren kennen. Ik heb fouten gemaakt in mijn leven. Wilt U mij vergeven Here Jezus Christus? Leer mij om voortaan met U te leven. Amen." Ga nu op zoek naar mensen die jou verder kunnen helpen God beter te leren kennen, bijvoorbeeld degene die jou dit kaartje gegeven heeft.
Accept